#Digitalk, un manual de referència

#DigitalkJa fa un parell de mesos que la Núria Escalona ha publicat #Digitalk. Del màrqueting directe a la Comunicació 2.0, a través de l’Editorial UOC. Es tracta d’un manual més que recomanable pels qui tractem amb xarxes socials en el nostre dia a dia. L’autora el planteja com un punt de partida i convida als lectors i lectores a aprofundir en aquest món que s’ha obert des de fa molts pocs anys i que ens ofereix moltes possibilitats en un futur immediat.

#Digitalk està estructurat en sis capítols, com un focus que comença amb una visió global dels orígens de la comunicació 2.0, la contextualitza, i es va tancant analitzant les diferents xarxes socials, les possibilitats de la comunicació corporativa en aquest nou univers i acaba amb el social media plan i els nous perfils professionals.

Són dues-centes pàgines i escaig que recorren un món que possiblement creiem que coneixem i el dominem, però segur que hi trobarem matisos i idees que et poden ajudar en el treball diari amb les xarxes socials. #Digitalk també ens ofereix la possibilitat de fer una aturada, mirar enrere, analitzar el present i veure els canvis i innovacions que s’acosten. Un punt a favor d’aquest llibre són els exemples que ens acosta la Núria Escalona i les nombroses aportacions a través de la veu d’experts d’aquest món de a comunicació 2.0.

El món #Digitalk us espera aquest divendres 15 de novembre a Tarragona. El llibre es presenta a la Llibreria de la Rambla a les 19:30, un acte organitzat per la #Canallesca

Aquí teniu també l’enllaç amb una entrevista al Notícies TGN a la Núria Escalona

Deixa un comentari